דף הבית » פתרונות » רשתות ואבטחת מידע

רשתות תקשורת מקומיות ומרחביות הן הבסיס לפעילותן של חברות רבות. המידע הארגוני ואופן הזרימה שלו בין התחנות השונות בארגון הוא לב ליבה של הפעילות המתבצעת בעסק, וכל תקלת תקשורת פנימית בעסק עלולה להביא לנזקים כבדים, החל מהפסקת עבודה זמנית ועד לאובדן מידע יקר ערך. אנו ב-IT Group מתמחים באספקת פתרונות Networking ו-Security מתקדמים המבוססים על מוצרי התוכנה והחומרה הטובים ביותר.

 
פתרונות תקשורת ארגוניים מתקדמים - Networking
סל הפתרונות שלנו בתחום רשתות התקשורת המקומיות והמרחביות (LAN/ WAN) כולל פתרונות מתקדמים המבוססים על מוצרי התוכנה והחומרה של היצרנים המובילים. פתרונות התקשורת שאנו מציעים כוללים תכנון וביצוע של רשתות תקשורת מקומיות ומרחביות, יעוץ והקמה של מערכות תקשורת בעלות שרידות גבוהה, ניטור ביצועים של רשתות תקשורת וכן הטמעה ותחזוקה שוטפת של מערכי התקשורת הארגוניים.
 
פתרונות אבטחת מידע מתקדמים – Security
המידע הארגוני הוא מהנכסים הרגישים ביותר של כל חברה, ולכן הוא דורש הגנה מתקדמת. אנו ב-IT Group מתמחים בתכנון ויישום של האמצעים המתקדמים ביותר הקיימים כיום להגנה מפני איומים על הרשת ועל המידע הארגוני, וכן בביצוע אינטגרציה של מוצרי אבטחה שונים. אנו מספקים מוצרי אבטחה מבוססי Cisco , Juniper , Fortigate , Checkpoint הכוללים-
·         מערכות להגנה על שער הארגון (Gateway)
·         הגנה מפני זליגות מידע
·         הגנה על משתמשי קצה במערכת
·         פתרונות אבטחה למערכות דואר ארגוניות הכוללות סינון תוכן ואנטי-ספאם.
·         מערכות "חומת אש" (Firewall)
·         פתרונות מאובטחים לגישה מרחוק
 
בנוסף, אנו מספקים פתרונות גיבוי מתקדמים המאפשרים אחזור מידע והתאוששות מהירה לאחר תקלה או כשל במערכת. פתרונות אלו כוללים הן שירותי גיבוי מרוחק לשרתים מאובטחים, והן פתרונות גיבוי מקומיים בעזרת דיסקים, קלטות ואמצעי אחסון נוספים.
 
למידע נוסף בתחום פתרונות התקשורת, אבטחת מידע וגיבוי נתונים צרו קשר ונשמח לתכנן ביחד אתכם את הפיתרון המתאים ביותר לארגון שלכם.

 

יצירת קשר מיידית

  השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
* שם מלא:
* אימייל:
  הודעה:
*  קוד זיהוי קוד זיהוי