דף הבית » תמיכה טכנית

 

זקוקים לתמיכה וסיוע? כמי שמכירים היטב את סביבתם העסקית של לקוחותינו, אנו מבינים היטב את החשיבות של אספקת פיתרונות מהירים ומתן תמיכה שוטפת. לכן, אנו מציעים תמיכה טכנית בשתי אפשרויות-
 
1.      תמיכה טכנית על ידי השתלטות מרחוק- באמצעות תוכנות מאובטחות המאפשרות השתלטות מרחוק, יוכלו אנשי ה-Help Desk שלנו להתחבר ישירות למערכת שלכם, לצפות בתקלה בזמן התרחשותה ולספק מענה מהיר, יעיל ואיכותי לפיתרון הבעיה.
      
 
2.      תמיכה טכנית באתר הלקוח- בנוסף לשירותי ה-Help Desk אנו מספקים תמיכה מלאה על ידי טכנאים, מנהלי רשתות ומומחים נוספים אצלכם בעסק.
 
  

אנו מתחייבים לרמת שירות (SLA) גבוהה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, על ידי מומחי תקשורת, תוכנה וסיסטם.

בנוסף, אנו עומדים לשירותכם בביצוע שינויים לא מתוכננים (IMAC). זמני התגובה לביצוע שינויים, תיקונים והתקנות לא מתוכננות משתנה על פי הסכם השירות הנגזר מאופי הפעילות ומהצרכים של הלקוח.

 

מחפשים מידע נוסף? לפירוט המלא של השירותים ולתמיכה באמצעות דואר אלקטרוני כתבו לנו ל- support@it-group.co.il