דף הבית » פרופיל חברה

IT Group – פתרונות אינטגרציה לעסקים

IT Group הינה חברת סיסטם אשר הוקמה על ידי מומחים מתחומי החומרה, התוכנה, האבטחה והתקשורת, ופועלת במטרה לספק פתרונות מחשוב כוללים וארוכי טווח המותאמים לצרכים הדינאמיים בעולם ה-IT.  ניסיוננו העשיר בתחום המחשוב לארגונים ואינטגרציית מערכות מאפשר לנו לזהות מבעוד מועד את נקודות התורפה של הארגון ולהתאים לכל ארגון את חליפת הפתרונות והשירותים המקצועיים אשר תספק לו את המענה המתאים ביותר. סל הפתרונות שלנו כולל פתרונות תקשורת וסיסטם מתקדמים בהתאמה אישית, פתרונות מיקור חוץ (Outsourcing) לניהול רשתות, תשתיות ויישומים נוספים בארגון וכן מומחיות בתחום של פתרונות וירטואליזציה ל-SMB.

 

IT Group – מומחים לפרטים הקטנים

כשכל הרבה תלוי בשותף הנכון- איך תדע במי לבחור? אנו ב-IT Group מאמינים כי המפתח לאספקת פתרונות אינטגרציה מוצלחים הוא שילוב של יכולת לראות את התמונה הכוללת, יחד עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. לכן, אנו מציעים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצד ידע מקצועי רחב, ניסיון רב ושירות מקיף. אנו מאמינים כי כל אלו ביחד מסייעים לנו לספק לכל לקוח את הפיתרון המלא והמתאים ביותר עבורו, וגישה זו מלווה אותנו בכל הפרויקטים שאנו מבצעים עבור לקוחותינו. IT Group מהווה One-Stop-Shop לפתרונות מחשוב ארגוניים, ומתמחה באפיון פרויקטים הדורשים תכנון מדוקדק, ובמסירתם ללקוח תוך עמידה בלוחות זמנים מאתגרים.

 

IT Group – תמיכה מלאה לעסק שלך

אנו ב-IT Group יודעים כי התמיכה והשירות הם חלק חשוב ובלתי נפרד של תהליכי מחשוב לעסקים, ולכן אנו שמים דגש רב על תחום זה. אנו מעניקים ללקוחותינו ליווי מקיף, שירותי Helpdesk מלאים וכן תמיכה טכנית רציפה לכל אורך הפרויקט, על מנת להבטיח כי כל לקוח יוכל ליהנות מהפיתרון הטוב והמתאים ביותר לצרכיו. אנו מאמינים כי היכולת להעניק ללקוחותינו תגובה מהירה היא מרכיב קריטי בהצלחת הפרויקט, ובשילוב עם הטכנולוגיה המתאימה והידע המתאים היא יוצרת את הפיתרון המושלם לכל ארגון.

מעבר לכל המילים היפות ולנתונים הטכניים היבשים, אנחנו כאן בשבילכם ואנחנו מחויבים לספק לכם את הטכנולוגיות המובילות, את הצוות המקצועי והמנוסה ביותר ואת התמיכה והליווי להם אתם זקוקים. רוצים לדעת כיצד אנחנו יכולים לסייע גם לעסק שלכם? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

IT Group ב-LinkedIN